دنیای من
دنیای من

دنیای من

باتری هواوی Honor 8 Lite

باتری گوشی Honor 8 Lite از نوع لیتیوم-یونی است و ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. این حجم از باتری برای گوشی با مشخصات هونور ۸ لایت مناسب است و در استفاده های روزمره به خوبی می‌تواند همراه شما باشد.

گوشی هانر ۸ لایت با توجه به سخت افزار و حجم باتری که دارد شارژدهی بیشتری نسبت به باتری Honor 8 دارد. با یک‌ بار شارژ کامل باتری Honor 8 Lite می‌توانید ۱۰ ساعت با Wi-Fi گوشی به گشت‌و‌گذار در اینترنت بپردازید، ۹ ساعت فیلم با رزولوشن fullHD ببینید یا ۴ ساعت با نهایت روشنایی نمایشگر به انجام یک بازی نسبتا سنگین بپردازید.

در گوشی آنر ۸ لایت از دو پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای استفاده ‌شده که در کنار ۳ گیگابایت رم می‌توانند تمام امور را به بهترین شکل ممکن مدیریت ‌کنند.

پردازنده‌ی گرافیکی Honor 8 Lite فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز دارد ، با توجه به میان رده بودن این گوشی عدد قابل توجه است. اجرای بدون مکث و روان بازی‌های HD نتیجه‌ی قدرتی است که با این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، برای هانر ۸ لایت فراهم می‌شود. به دلیل استفاده از تراشه‌ی کایرین ۶۵۵ این گوشی در اجرای برنامه‌های سنگین، استفاده‌ی راحت از رابط کاربری دوربین، روانی قابل‌لمس هنگام کار با رابط کاربری ایموشن و برنامه‌های پیش‌فرض عملکرد بسیار خوب دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.