دنیای من
دنیای من

دنیای من

هندزفری طرح ایرپاد اپل

هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل با بالاترین درجه کیفیت و ظاهر شبیه به ایرپاد اصلی که در نگاه اول تشخیص آن سخت است. هندزفری طرح ایرپاد اپل ویژگی های مدل اصلی را مانند مکالمه, پخش موسیقی با بالاترین کیفیت را دارد. شارژ دستگاه نیز همانند مدل اصلی با کیت مخصوص آن انجام می‌شود. برای شارژ کیت نیز کابل در جعبه محصول قرار دارد.

قابلت کاهش نویز از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل است که کیفیت مکالمه خوبی را به ارمغان می‌آورد.

هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل

اعلان صوتی

اعلان صوتی عملیات های مختلف هنذزفری را بیان می‌کند به عنوان مثال هنگام کانکت شدن به گوشی به صورت صوتی اعلام می‌کند.

نحوه اتصال

اتصال به دستگاه های مختلف از بلوتوث صورت می‌گیرد و نیاز است نسخه بلوتوث شما 4.1 به بالا باشد.

میران باتری

برای هر بار شارژ کامل هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل نیاز به 30 دقیقه زمان است. با هر بار شارژ امکان 3.5 ساعت مکالمه و 1.5 ساعت پخش موسیقی وجود خواهد داشت. مدت زمان شارژ در حالت استند بای 20 ساعت است.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

هندزفری طرح ایرپاد اپل

قاب محافظ Honor 9 Lite برند X-Level

قاب محافظ گوشی Honor 9 Lite برند X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.

قاب محافظ ار جمله لوازم جانبی ضروری برای گوشی است چرا که اگر ضربه ای به آن وارد شود هم هزینه تعمیر آن بالا است و هم باعث افت قیمت دست دوم آن می‌شود.

قاب محافظ هواوی Huawei Honor 9 Lite فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد.



برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن کمی برجسته تر طراحی شده است. قاب محافظ Honor 9 Lite برند X-Level در برابر اثر انگشت مقاوم است و لکه آب روی آن جذب نمی‌شود.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید
قاب محافظ Honor 9 Lite





هوآوی گوشی Honor 9 را در ماه ژوئن 2017 رسما رونمایی کرد. این کمپانی چینی امروز یک نسخه سطح پایین‌تر هم از آن معرفی کرد که Honor 9 Lite نام‌گذاری شده است و البته به نام Honor 9 Youth Edition هم آن را می‌شناسیم. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، Honor 9 با نسبت نمایش 16:9 و دوربین دوگانه اصلی معرفی شد و Honor 9 Lite در مقایسه با آن از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد و به دوربین سلفی با لنز دوگانه مجهز شده است. لوازم جانبی Huawei Honor 9 Lite

گوشی تازه Honor 9 Lite در ابعاد 151 × 71.9 × 7.6 میلی‌متر ساخته شده است و 149 گرم وزن دارد. روکش محافظ شیشه‌ای 2.5D روی هر دو پنل جلو و پشتی آن را پوشانده است و در رنگ‌های سرمه‌ای، طوسی، مشکی و سفید مرواریدی عرضه می‌شود.
این گوشی صفحه نمایش 5.65 اینچی از نوع IPS LCD فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 دارد و از نسبت تصویر مدرن 18:9 پشتیبانی می‌کند. نسخه اصلی که همان Honor 9 است، در مقایسه با این نسخه تازه در ابعاد 143.3 × 70.9 × 7.5 میلی متر ساخته شده است و صفحه نمایش 5.15 اینچی فول اچ دی دارد.

قاب محافظ گلکسی اس 9

قاب محافظ اصلی گلکسی اس 9

قاب محافظ اصلی اس 9 Galaxy S9 Protective Standing Cover علاوه بر محافظت عالی از گوشی قابلیت تبدیل شدن به استند نیز دارد. قاب محافظ Galaxy S9 طراحی دوگانه دارد و علاوه بر این که نقش کاور محافظ را دارد با استفاده از پایه قرار گرفته پشت آن می‌توان گوشی را روی هر سطح صاف بصورت افقی قرار داد و از تماشای فیلم و تصاویر لذت برد. اگر به تماشا فیلم روی موبایل علاقه دارید این قاب محافظ بهترین گزینه برای شما است.

وزن سبک و ضخامت کم

به دلیل استفاده از مواد پلی کربنات در ساخت قاب محافظ اصلی اس 9 Galaxy S9 Protective Standing Cover وزن سبک و ضخامت کم دارد و باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شده است. این قاب از دو لایه تشکیل شده, لایه داخلی نرم و انعطاف پذیر است و گوشی را به خوبی در خود جای می‌دهد و لایه دوم به عنوان محافظی دربرابر خراشیدگی و ضربه جنسی محکم و مقاوم دارد. لوازم جانبی Galaxy S9

قاب محافظ اصلی Galaxy S9

ضد لغزش

بافت قاب محافظ اصلی گلکسی اس 9 به گونه ای طراحی شده است که امکان لیز خوردن گوشی را به حداقل ممکن رسانده است, نگران لیز خوردن گوشی Galaxy S9 خود نباشید.

لوازم جانبی رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 9

قاب Galaxy S9 Protective Standing Cover یک محصول رسمی سامسونگ است، بنابراین با بالاترین استانداردهای با بهترین کیفیت مواد ساخته شده است. این به طور خاص برای سامسونگ Galaxy S9 طراحی شده است، بنابراین با آن کاملا هماهنگ است و برای استفاده از هر یک از امکانات مانند دکمه های پاور و صدا، پورت هدفون و شارژ، و یا دوربین های جلو و عقب مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید

قاب محافظ گلکسی اس 9

قاب Y7 Prime 2018

Y7 Prime 2018 اگرچه هم نام نسل پیشین خود است اما به جرات می‌توان گفت از هر جهت متحول شده و بهبود یافته است.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات ایجاد شده در Y7 Prime 2018 به طراحی و ظاهر آن برمی‌گردد که آن را نسبت به Y7 Prime 2017 کاملا متفاوت می‎سازد. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به تغییرات ظاهری وای 7 پرایم 2018 تا بیشتر با این گوشی تازه‌ وارد آشنا شوید. قاب Y7 Prime 2018

زمانیکه مدل 2018 گوشی Y7 Prime را کنار مدل پیشین بگذارید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند نمایشگر FullView دستگاه است که حاشیه‌های باریکی اطراف خود دارد.

اندازه نمایشگر این دستگاه 6 اینچ است و نسبت آن به بدنه 76.3 درصد است؛ بنابراین زمانی که به پنل جلو دستگاه نگاه کنید متوجه می‎شوید بخش بزرگی از آن توسط نمایشگر پوشانده شده است که تاثیر زیادی بر زیباتر شدن ظاهر قاب وای 7 پرایم 2018 دارد.

در حاشیه‌های اطراف نمایشگر خبری از هیچ دکمه‌ای نیست. تنها چیزی که در جلو دستگاه دیده می‏شود، لوگو هوآوی، دوربین دوم، سنسورها و خروجی صدا است که به زیبایی در بالا و پایین صفحه نمایشگر تعبیه شد‌اند.

اطراف بدنه  Y7 Prime 2018 را فریمی فلزی فرا گرفته است که به ایجاد حس بهتر و افزایش استحکام دستگاه کمک شایانی می‌کند.

با اینکه قاب پشت دستگاه پلاستیکی است اما جنس و کیفیت آن به گونه‌ای است که احساس می‌کنید از شیشه ساخته شده است. تابش نور به بدنه براق گوشی جلوه زیبایی از تلالو رنگ‌ها را به وجود می‌آورد و ظاهر گوشی را جذاب‌تر می‌کند؛ مخصوصا در مدل آبی رنگ این زیبایی دو چندان است. لوازم جانبی Y7 Prime 2018

وان 7 پرایم 2018 یکی گوشی میان رده با ظاهر یک پرچمدار است که کاربران را چه از نظر عملکرد و طراحی راضی نگه می‌دارد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 430، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی، دوربین دوتایی 13 + 2 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت و اندروید 8 اوریو بهره می‌برد و برای افرادی که به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه می‌گردند گزینه مناسبی است.

دستگاه فلزیاب طلایاب Rover Deluxe New Edition

دستگاه فلزیاب ۳D سری Rover نه تنها فلزیاب ساده با خروجی صوتی هستند ، دارای امکان ایجاد گرافیک سه بعدی عالی از زیر زمین را دارند. با توجه به فن آوری تک سنسور تایید شده ، این فلزیاب و گنج یاب به طور مطلوب برای شناسایی اشیاء پنهان قابل استفاده هستند.

دستگاه فلزیاب طلایاب Rover Deluxe New Edition ارتقا یافته دستگاه فلزیاب Rover C میباشد که مخصوص کشف گنج، طلا، نقره، سکه، جواهرات یا دیگر مصنوعات با ارزش مورد جستجو هستند. Rover Deluxe با استفاده از قابلیت های آن و بهترین عملکرد در خاک های مختلف، تمام نیازهای جستجوگر گنج را برآورده می کند.

 

نسخه جدید Rover Deluxe یک آشکارساز طلایی قابل تبدیل است که می تواند در ۲ حالت مختلف تشخیص استفاده شود.

۱- آشکارساز فلزی

حالت اول حالت “فلزیاب” برای جستجوی سریع گنج و یا تشخیص فلز توسط صدا است. آشکارساز یکپارچه فلز با تشخیص فلز فعال شده و از طریق سیگنال صدا جستجوگر طلا می تواند به راحتی فلزات را تشخیص دهد و بین مواد مانند آهن، طلا، نقره و آلومینیوم تبعیض قائل شود. هدفون بی سیم استریو اجازه صدای تشخیص بی صدا را می دهد. این حالت تشخیص فلز برای جستجو سکه مطلوب است.

۲- اسکنر سه بعدی زمینی

حالت دوم حالت اسکن سه بعدی است. در این حالت حرفه ای، جستجوگر گنجینه می تواند گرافیک سه بعدی از زیر زمین از جمله گنجینه هایی مانند فلزات گرانبها، جواهرات و یا سکه ها و خیلی چیزهای دیگر را به دست آورد. این آشکارساز فلزی برای جستجوی گنج می تواند به عمق زیاد برسد و از این رو برای جستجوی عمیق مطلوب است. تمایز فلزات(وجه تمایز بین فلزات) امکان فیلتر کردن نوع خاصی از فلزات را در زمان اسکن زمین فراهم می آورد.

 

فلزیاب ۳D Rover Deluxe شامل قابلیت های زیر برای جستجوی گنج (فلزات گران بها) است:

  • آشکارساز فلز با تبعیض
  • اسکن خودکار و دستی زمین با یا بدون تبعیض فلز
  • ارزیابی گرافیکی مقادیر اندازه گیری شده

 

استفاده از تبعیض کننده یکپارچه، که می تواند در طول اندازه گیری گرافیکی نیز فعال شود، اجازه می دهد تا عملیات حتی در مناطق با کیفیت بالا برای رسیدن به عمق زیاد ممکن باشد. این فلزیاب گنج مناسب برای استفاده در مناطقی است که دسترسی به آنها دشوار است. پس از هر اندازه گیری، مقادیر ثبت شده زمین را می توان به طور دقیق با نرم افزار Visualizer 3D مشاهده کرد . به این ترتیب می توان اندازه و عمق اشیاء واقع شده را تعیین کرد . همچنین ممکن است نتیجه گیری به نوع خاصی از فلز متکی باشد، که وابسته به تعدیل تبعیض کننده است.

 

طراحی مجدد نسخه جدید Rover Deluxe شامل ویژگی های زیر است:

  • نور پس زمینه نمایش برای جستجو در شب (روشن/خاموش قابل تنظیم)
  • چراغهای تزئینی ساخته شده در LED برای روشن شدن سطح زمین در تاریکی (روشن/خاموش قابل تعویض)
  • الکترونیک چرخشی اتوماتیک یکپارچه برای تسهیل روند اسکن زمین
  • سرعت ضبط دو برابر برای اسکن سریع
  • ساده و بهینه سازی منو ناوبری
  • طراحی هوشمندانه سبک وزن برای راحتی استفاده درازمدت
  • منبع تغذیه (باتری) کوچک و سبک وزن برای کار طولانی تر و شارژ سریعتر
  • هدفون بی سیم استریو برای صدای فراگیر
  • دارای محافظ شوک ، ضد حریق و کیف حمل PELI شامل. چرخ و دسته قابل انعطاف برای حمل آسان

با توجه به تعادل زمین، تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی اطلاعات توسط این فلزیاب های جستجوگر گنجینه به طور خودکار انجام می شود. ارزیابی در لپ تاپ کوچک انجام می شود که در آن منطقه اسکن شده می تواند در یک گرافیک سه بعدی در داخل نرم افزار Visualizer 3D مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

 

ارتقاء در دسترس برای Rover Deluxe

سنسور فوق العاده : با سنسور سوپر سنسور اختیاری در دسترس، قابلیت Rover Deluxe می تواند بهبود یابد. عملکرد عمق در مقایسه با نمونه استاندارد افزایش خواهد یافت. این اجازه می دهد اسکن های منطقه ۳D با وضوح بالا و همچنین تبعیض بین فلزات غیر آهنی و غیر آهنی.

منبع: دستگاه طلایاب فلزیاب Rover Deluxe New Edition