دنیای من
دنیای من

دنیای من

مشکل تخلیه باتری آیفون‌های قدیمی پس از آپدیت iOS 11.4

برخی از کاربران آیفون های اپل پس از آنکه سیستم عامل گوشی خود را به iOS 11.4 آپدیت کرده اند، با باتری گوشی به مشکل جدی خورده اند. بیش از 1300 نفر در انجمن اپل در خصوص این مشکل صحبت کرده اند. یکی از کاربران که آیفون 6 دارد، اعلام کرده از زمانی که گوشی را آپدیت کرده باتری گوشی حتی زمانی که استفاده هم نمی شود، خود به خود تخلیه می شود. باتری آیفون او که یک روز دوام داشت حالا فقط به نصف روز برای خالی شدن نیاز دارد.

کاربری با گوشی آیفون 6s گفته است که گوشی او در طول شب 60 درصد باتری موبایل خود را از دست داده و همچنین متوجه شده که آیپد مینی 4 او هم همین مشکل را دارد. شخص دیگری گفته که باتری گوشی او هر 20 ثانیه 1 درصد کم می شود. به نظر میرسد که بیشتر کاربرانی که با کم شدن شارژ گوشی مشکل دارند آیفون 6 و 6s دارند. البته در انجمن کاربران دیگری هم با گوشی آیفون 7 و 7 پلاس نسبت به این موضوع شکایت داشتند.

برخی از کاربران راهکارهایی مانند خاموش کردن وایفای را پیشنهاد داده که مصرف باتری را از 10 درصد در ساعت به 1 درصد کاهش میدهد، در حالیکه کاربران دیگر خاموش کردن سرویس موقعیت مکانی (Location) را توصیه کرده اند. بستن تب های مرورگر، کم کردن تعداد برنامه هایی که در پس زمینه کار میکند، خاموش کردن بلوتوث در زمانی که استفاده نمی شود و خاموش کردن بکاپ iCloud از دیگر راهکارهای کاربران در انجمن بود. یکی از کاربران مشکل را اینگونه توضیح داده است:

به نظر میرسد که Wi-Fi آپدیت iOS 11.4 باگی دارد. باتری آیفون 6s من تخلیه می شود؛ غیر فعال کردن وایفای مشکل را نه به صورت کامل، اما بر طرف می کند. من برای چند روز وایفای گوشی را خاموش کردم، عملکرد باتری به حالت نرمال برگشت. بعضی ها گفته اند که این مشکل زمانی اتفاق میفتد که به شبکه وایفای 5 گیگاهرتزی متصل شوید و زمانیکه شبکه 2.4 گیگاهرتز باشد همه چیز اوکی است. من هنوز این قضیه را تست نکردم اما اگر شما بدون وایفای به مشکل می خورید، این موضوع ارزش تست کردن را دارد.

اپل تا این لحظه هیچ اظهار نظری در خصوص مشکل فوق نکرده است. اما اگر شما هم بعد از آپدیت به مشکل تخلیه باتری برخورده اید، می توانید در انجمن اپل این موضوع را مطرح کنید.

منبع: سخت افزار مگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.