دنیای من
دنیای من

دنیای من

گلکسی واچ سامسونگ در دو نسخه 42 و 46 میلی متری رونمایی شد

سامسونگ لحظاتی پیش طی مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۹، نسل جدید ساعت هوشمندش را با نام گلکسی واچ رونمایی کرد.  طی هفته‌های گذشته در کنار انتشار اخبار و شایعات مربوط به گلکسی نوت ۹ که دقایقی پیش رونمایی شد، شاهد انتشار اخبار و اطلاعاتی نیز در رابطه با نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ بودیم. حال لحظاتی پیش این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و سامسونگ نسل جدید ساعت هوشمند خود را با نام گلکسی واچ رونمایی کرد.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، کنار گذاشتن برند گیر برای ساعت‌های هوشمند و نزدیک‌تر کردن هر چه بیشتر پوشیدنی‌های کمپانی کره‌ای به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی با انتخاب نام گلکسی برای نسل جدید ساعت هوشمند این کمپانی کره‌ای است. گلکسی واچ از وجود فرم‌فکتور دایره‌ای شکل بهره می‌برد. همچنین باید به قابلیت شارژ بی‌سیم در کنار ویژگی‌های دیگری نظیر پشتیبانی از ارتباط LTE‌ نیز اشاره کرد.

گلکسی واچ

به گفته‌ی سامسونگ، گلکسی واچ از وجود صفحه‌ی نمایش امولد با پوشش گوریلا +DX بهره می‌برد. همچنین این ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم است که خبر خوشی برای افرادی است که دوست دارند از ساعت هوشمند خود در حال شنا کردن استفاده کنند. سامسونگ همچنین مدعی است که باتری این ساعت هوشمند تقویت شده و می‌توان با یک بار شارژ کردن این ساعت، چندین روز از آن استفاده کرد.

گلکسی واچ نیز در دو سایز راهی بازار می‌شود. این ساعت که از نظر ظاهری شبیه به گیر اس ۲ کلاسیک است، در دو سایز مختلف ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری با انواع بندها و پشتیبانی از واچ‌فیس‌های مختلف در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

سامسونگ در گلکسی واچ از وجود پردازنده‌ی دو هسته‌ای اکسینوس ۹۱۱۹ با فرکانس پردازشی ۱.۱۵ گیگاهرتز استفاده کرده است. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۷۶۸ مگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی ۴ گیگابایتی این محصول اشاره کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که گلکسی واچ با پشتیبانی از ارتباط LTE از حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی بهره می‌برد.

گلکسی واچ

صفحه‌ی نمایش ۱.۳ اینچی برای نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری و ۱.۲ اینچی برای نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری گلکسی واچ از قابلیت همیشه روشن بهره می‌برد. این ساعت قادر است تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند. در واقع گلکسی واچ از وجود استاندارد IP68 بهره می‌برد. همچنین باید به پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-STD-810 اشاره کرد.

نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری و ۴۲ میلی‌متری گلکسی واچ سامسونگ به ترتیب از وجود باتری با ظرفیت ۴۷۲ و ۲۷۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. سامسونگ مدعی است که در استفاده‌ی معمولی، نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری بیش از ۸۰ ساعت و نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری تا بیش از ۴۵ ساعت انرژی مورد نیاز این دو نسخه را تامین خواهد کرد.

گلکسی واچ جدید سامسونگ با قابلیت‌های ورزشی و سلامتی جدیدی همراه شده است. برای مثال می‌توان به سنسور سنجش استرس اشاره کرد که قادر است بصورت خودکار میزان استرس کاربر را محاسبه کرده و با راهنمایی کاربر برای تنظیم تنفس، وی را در کاهش استرس یاری کند. گلکسی واچ از یک فناوری جدید برای مانیتور کردن خواب نیز بهره می‌برد. گلکسی واچ قادر است تا ۳۹ ورزش مختلف را شناسایی کند. همچنین باید به محاسبه کالری و همچنین اعلانیه‌های شخصی سازی شده نیز اشاره کرد.

گلکسی واچ سامسونگ از تاریخ ۲ شهریور یا ۲۴ آگوست به بازار آمریکا عرضه خواهد کرد. گلکسی واچ در تاریخ ۹ شهریور به بازار کره‌ی جنوبی و در تاریخ ۲۳ شهریور راهی سایر بازارهای جهانی خواهد شد. گلکسی واچ در دو رنگ مشکی تیره و رزگلد برای هر دو نسخه راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ بلوتوث ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری به ترتیب با قیمت ۳۲۹.۹۹ و ۳۴۹.۹۹ دلار راهی بازار خواهند شد.

منبع: Zoomit

قاب اصلی گلکسی نوت 9 Galaxy Note 9 Protective Stand Cover

قاب اصلی گلکسی نوت 9 Galaxy Note 9 Protective Stand Cover

قاب محافظ اصلی نوت 9 (Galaxy Note 9) توسط شرکت سامسونگ طراحی و ساخته شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این قاب محافظ به خوبی از گوشی در برابر ضربه محافظت میکند.

کیفیت متریال استفاده شده در این قاب محافظ بسیار مرغوب بوده و دوام بالایی دارد. این قاب لبه های گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد. با توجه به تفاوت ارتفاع میان قاب و دوربین پشت، با قرار دادن گوشی روی سطوح صاف به هیچ عنوان، لنز دوربین با سطح، تماس نداشته و خط و خش روی آن ایجاد نخواهد شد.

در قسمت پشت این کاور پایه استند نگهدارنده تاشو قرار دارد که باز کردن و قرار دادن گوشی روی هر سطح صاف می توانید به راحتی به تماشا کلیپ مورد علاقه خود بپردازید.

قاب اصلی گلکسی نوت 9

طراحی مقاوم و ظریف

جنس بدنه قاب محافظ اصلی نوت 9 (Galaxy Note 9) از نوع پلی کربنات نازک است است طرح فلز براق است که زیبایی خاصی به گوشی شما می‌بخشد. این کاور محافظ علاوه بر اینکه از گوشی به خوبی در برابر ضربه محافظت می‌کند ابعاد گوشی را بزرگ و حجیم نمی‌کند.

حالت استند

اما مهم ترین ویژگی قاب اصلی گلکسی نوت 9 Galaxy Note 9 Protective Stand Cover قابلیت تبدیل به حالت استند یا پایه شدن آن می باشد. این قاب محافظ همانطور که از تصاویر پیداست شما می توانید تنها با باز کردن زائده پشت آن به حالت زیر آن را به یک استند برای گوشی تبدیل کنید. اندازه زاویه کاور در حالت استند به گونه ای طراحی شده تا هنگام کار با گوشی در این حالت، بهترین زاویه دید را در اختیار کاربر قرار دهد تا شفافیت صفحه نمایش تبدیل به سیاهی نشود. بنابراین می توان به راحتی و بدون نیاز به نگه داشتن گوشی در دست، ساعت ها فیلم دید و یا به گشت و گذار در اینترنت پرداخت.

قاب محافظ اصلی نوت 9 (Galaxy Note 9)

لوازم جانبی رسمی سامسونگ گلکسی نوت 9

این یک محصول رسمی سامسونگ است. بنابراین با بالاترین کیفیت استاندارد و بهترین مواد اولیه ساخته شده است. این کاور به طور خاص برای گلکسی نوت 9 طراحی شده است, بنابراین برای دسترسی به دکمه های پاور و صدا, پورت های شارژ و هندزفری, دوربین های جلو و عقب مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی های قاب اصلی نوت 9 Galaxy Note 8 Protective Standing Cover

مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش

کیفیت ساخت بسیار بالا

اصلی شرکت سامسونگ

پوشش کامل پشت و اطراف گوشی

محافظت از گوشی در برابر گرد و خاک، ضربه و خط و خش

محافظت کامل از لنز دوربین

عدم ایجاد محدودیت در استفاده از پورت ها و کلیدها

نصب و جدا سازی آسان

قابلیت تبدیل به استند

قاب اصلی گلکسی نوت 9 Galaxy Note 9 Protective Stand Cover

دستبند سلامتی شیائومی می بند 3

در نهایت، پس از مدت طولانی و خسته کننده، روز پنجشنبه ماه می 2018، Huami Technology و Xiaomi رسما دو نسخه از دستبند شیائومی به نام Standard Edition و NFC معرفی شد. در مقایسه با نمونه های قبلی، این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می شود. 

بر خلاف مدل های قبلی، Xiaomi Mi Band 3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. این دستگاه از ویژگی های جدید پشتیبانی می کند: علاوه بر توانایی خواندن پیام ها و پاسخ به تماس ها، می تواند به شما در مورد پیش بینی آب و هوا نیز اطلاع رسانی کند، که یک زنگ هشدار دارد که می تواند با استفاده از صفحه لمسی خاموش شود. به طور مشابه، مانند Mi Band 2 دارای سنسور ضربان قلب، گام شمار و یادآوری فعالیت بدنی است. طراحی این دستبند تا حد زیادی شبیه به نسخه های قبلی یعنی Mi Band ،Mi Band 1S و Mi band 2 است.

1. صفحه نمایش واضح تر و بزرگتر

دستبند می بند 3 صفحه نمایش 0.78 اینچی OLED با وضوح 128 × 80 و تراکم پیکسل تا 193PPI را دریافت کرد، صفحه نمایش می تواند تا 24 کاراکتر چینی بزرگ را نمایش دهد.

با این حال، با وجود این که دستبند جدید شیائومی یک صفحه نمایش جدید دریافت کرد که نیاز به انرژی و عملکرد بیشتری دارد، توسعه دهندگان برند چینی راهی برای خروج از این وضعیت پیدا کرده اند. به لطف استفاده از مواد مصرفی با کارایی بالا، عمر باتری دستگاه کاهش نمی یابد.

2. صفحه لمسی

صفحه نمایش لمسی که اخیرا به روز شده در Mi Band 3 حساسیت عالی ارائه می دهد، به شما این امکان را می دهد تا سریعا بین پنجره های نمایش داده شده سوئیچ کنید. در عین حال پانل بالایی دستبند با پوشش UV پوشانده شده است و برای بهبود مقاومت در برابر سایش دستبند، یک پوشش ضد اثر انگشت روی آن پوشانده شده است.

3. مقاومت در برابر خراش بالا و مقاومت 5ATM

امروز، استفاده از یک دستبند تناسب اندام ضد آب غیر معمول نیست، اما همه وسایل موجود در بازار مدرن را نمی توان در آبهای عمیق استفاده کرد. بنابراین، Mi Band 3، حتی در عمق 50 متر هم حتی عملکرد عالی دارد.

4. مشاهده داده ها در زمان واقعی

اخبار شیائومی به لیست ویژگی های آن افزوده شده و یک عملکرد صفحه نمایش جدید "حالت ورزشی(اسپرت)" به آن نیز اضافه شده است. شما می توانید حالت های یکی از گزینه های دویدن، رانندگی یا پیاده روی را باز کنید، و داده ها را بسیار دقیق در دستبند تناسب اندام خود ذخیره نمایید. برای انجام این کار، فقط باید دست خود را بالا ببرید. اگر شما برنامه آموزشی خود را بیش از حد پر کنید، دستبند به شما در مورد آن اطلاع می دهد.
5. یادآوری

علاوه بر سیگنال های اصلی تماس یا پیام دریافتی، ساعت هشدار یا یادآوری فعالیت بدنی، Mi Band 3 فرصتی را برای ایجاد برخی از یادداشت های اضافی که تنها به شما مربوط می شود، ارائه می دهد. به عنوان مثال، زمان آموزش و غیره

6. گزینه های اضافی برای یک رژیم روزانه سالم

Mi Band 3 نه تنها زمان فعلی، تعداد گام ها، میزان ضربان قلب، تعداد کالری و غیره را نشان می دهد بلکه می توانید زمان برای تمرینات خود را تنظیم و زمان خواب خود را ذخیره کنید. این ابزار می تواند مانند دستیار شخصی 24 ساعته برای نگهداری سلامتی شما باشد.

7. پیش بینی آب و هوا

این دستگاه اکنون می تواند اطلاعات آب و هوا را نه تنها برای امروز، بلکه برای چند روز آینده نیز نمایش دهد.

8. مواد جدید دستبند

Mi Band 3 یک بند از مواد الاستومر ترموپلاستی دارد که حساسیتی برای بدن ایجاد نمیکند و کاملا نرم و صاف است. علاوه بر این، بند به راحتی بر روی مچ دست قرار می گیرد و طول آن را می توان تنظیم کرد، به طوری که دستبند روی مچ باز نشود. در حال حاضر بندهای رنگی موجود: سیاه و سفید، نارنجی و آبی است.

خیلی زود می توانید Mi Band 3 را در فروشگاه جانبی خریداری کنید.


یکی از مهمترین تفاوت های Xiaomi Mi Band 3 و پیشرفت قابل توجه آن نسبت به مدل قبلی، باتری با ظرفیت بزرگتر است که به گفته شیائومی می تواند تا 20 روز کار کند.

ظاهر دستبند شیائومی می بند 3


دستبند هوشمند شیائومی دارای یک صفحه نمایش OLED به شکل محدب و کمی خمیده است که به زیبایی روی مچ دست می نشیند. نمایشگر 0.78 اینچی است و بندهایی با رنگهای مختلف، مشکی، سرمه ای و قرمز ظاهر آن را کامل می کند. ابعاد آن برابر 128X80  میلیمتر است و کمی از لحاظ ظاهری نسبت به می بند3، بزرگتر به نظر می رسد. اما همچنان روی مچ دست، خوشدست و زیبا خواهد بود.

پیگیری فعالیتها با شیائومی Mi Band 3

صفحه نمایش لمسی جدید دستبند تناسب اندام شیائومی می بند3 کارآیی های متفاوت تر و بیشتر از نمونه قبل خواهد داشت به طور مثال نام شخصی که با شما تماس گرفته است، روی صفحه نمایش، نشان داده می شود و همچنین توانایی قطع تماس امکان پذیر است.

در این میان ویژگی های جالب دیگری مانند، پیش بینی وضع آب و هوا و ساعت زنگ دار (آلارم) نیز وجود دارد که می تواند از روی صفحه لمسی قطع شود. Mi Band 3 همچنین از مانیتور ضربان قلب، گام شمار و یادآوری فعالیت بدنی پشتیبانی می کند که در Mi Band 2 نیز وجود داشت.

نمایش زمان، تعداد گام‌ ها، مسافت طی‌ شده، کالری مصرف‌ شده، آب و هوا، ضربان قلب، اعلانات و غیره با کشیدن صفحه رو به بالا یا پایین و راست یا چپ امکان‌ پذیر است. با اضافه شدن قابلیت قفل شدن نمایشگر، می توانید با کشیدن صفحه رو به بالا، صفحه نمایش را آنلاک کرد.

می بند 3، مقاوم در برابر آب

ساعت مچی جدید شیائومی در برابر رطوبت مقاوم است. علاوه بر این، به شما امکان می دهد تا عمق 50 متر (5 ATM) را بدون از دست دادن کیفیت و کارآیی آن را همراه خود داشته باشید. ردیاب تناسب اندام همچنین با بهبود عمر باتری روبرو شده است که می تواند تا 20 روز کارکرد داشته باشد.


دستگاه فلزیاب جی تی آی

دستگاه فلزیاب جی تی آی GTI 2500 محصول شرکت گرت (GARRETT) کشور آمریکا میباشد با تکنولوژی پیشرفته‌ نسبت به دستگاه های دیگر که فقط می‌توانند عمق هدف و یا نوع فلز را به شما نشان دهند، بوسیله صفحه نمایش دیجیتال خود اندازه واقعی شی و عمق دقیق هدف را به شما نشان می‌دهد و تصویر آنچه در زیر خاک است را به شما نشان می‌دهد.

جی تی آی GTI 2500 واقعا یک دستگاه فلزیاب با کیفیت حرفه ای است که عملکرد بالاتر از حد متوسط ​​را ارائه می دهد در حالی که نیاز به تنظیمات پیچیده ای نیست که آزار دهنده باشد. حتی یک تازه کار با چند ساعت تمرین می تواند مکان های مورد نظر را با اطمینان جستجو کند و اهدافی را که دیگران از دست داده اند، بازیابی کنند. افزایش عمق تشخیص حتی در شرایط نامطلوب زمین آن را قبل از اینکه هر آشکارساز جدید را خریداری کنید، بررسی می کند.

 

خارق العاده کلمه ای است که میتوان برای توصیف فلزیاب گرت GTI 2500بکار برد که عمدتا به دلیل توانایی های متعدد آن است. به عنوان ویژگی و عملکرد این آشکارساز فلزی کشف شده است، یکی از شروع به درک طیف وسیعی از استعدادهای موجود در رپرتویوار آن است.
در GTI 2500 با فشار دادن یک دکمه، میتوان شروع به جستجو برای گنج کرد که با این حال فراوانی از ویژگی های مفید  میتوان به طراحی برنامه نویسی شگفت انگیزیست در آن می توانم از طریق هر ویژگی و تنظیم در عرض چند ثانیه حرکت کنم.

GTI 2500

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب جی تی آی ۲۵۰۰:

  • دارای سیستم کارکرد TR (فرستنده و گیرنده)
  • تفکیک صد در صد فلزات
  • نشان دهنده شکل هدف
  • شناسایی گرافیکی هدف
  • دارای صفحه نمایش تصویری. نشان دهنده اندازه و عمق هدف
  • دارای چراغ صفحه نمایش برای دید بهتر در شب
  • دارای سه لوپ جستجوگر برای کاوش در اعماق مختلف زمین (لوازم جانبی قابل خرید میباشد)
  • بسیار سبک و زیبا با حمل و نقل آسان
  • حذف آلودگیهای زمین بصورت خودکار
  • تنظیم اتوماتیک نسبت به تغییرات جنس زمین
  • دارای لوپ ضد آب-دارای کتابچه راهنما-دارای فیلم آموزشی
  • نصب و راه اندازی سیستم در زمان بسیار کوتاه جهت کاوش
  • نقطه یابی دقیق هدف و جستجوی تمامی فلزات در اعماق زمین
  • دستگاه GTI 2500 با تکنولوژی کاوش جواهرات
  • دامنه شناسایی هدف مثل قوطی‌ها
  • مقیاس عدد عمق دقیق کاوش را ارائه می‌کند
  • ارتباط مقیاسهای A-E با اندازه تصوری هدف در صفحه نمایش LCD
  • یکبار آنرا فشار دهید تا کاوش را شروع کنید و ۵ ثانیه آن را برای Reset شدن نگاه دارید
  • صدا شناسایی نهایی هدف، اندازه و عمق را نشان می‌دهد.
  • حالت Accept / Rejecct به شما امکان می‌دهد تا حالت تفکیک را تغییر دهید
  • Scale نمایان به شما امکان چک کردن باطری به طور ثابت را می‌دهد
  • انتخاب Audio (شنیداری) روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود
  • راهنماهای جستجو شامل جستجو، حذف هدفهای سطح خاک، حذف نمک
  • اندازه D تأیید کننده آن است که شما یک قوطی ۸ اینچی را کاوش کرده‌اید
  • حالت Super – depth، all – metal (عمق بالا) و بالانس یک ثانیه‌ای زمین را (Ground balance)
  • راهنمای کاوش جواهرات اندازه هدف و آیکن شناسایی احتمالی هدف را نشان می‌دهد
  • ردیابی اتوماتیک زمین Image -Color size به سرعت اندازه‌های هدف را مشخص می‌کند
  • صفحه نمایش بزرگ LCD با نور چراغ پشتی برای دید در شب
  • اندازه هدف و نقطه یابی عمق
  • و دارای ده‌ها امکان دیگر برای کاوشگران حرفه‌ای

 

دستگاه فلزیاب GTI 2500 گرت سریع‌ترین و دقیق‌ترین فلزیاب جهان با تراشه کامپیوتری DSP و لوپ جستجوی قابلیت‌های کاوش دستگاه GTI 2500 نامحدود است و فلزیاب GTI-2500 تمام ویژگی‌ها و خصیصه‌های همتا‌یانش را به همراه لوازم جانبی مثل هدفون‌ها و جعبه حامل داراست و با لوپ ایگل آبی گرت با قابلیت کاوش در عمق زیاد، می‌توانند در زمین هایی با عمق بیشتر و مناطق وسیع تری را پوشش دهد تا جواهرات را در میان اشیا بی‌ارزش شناسایی کرد. لوپ ایگل آبی وسیله‌ای جانبی برای دستگاه GTI2500 است که قابلیت نقطه یابی و کاوش جواهراتتا عمق ۲ تا ۳ برابر دارد.

 

آیا میدانید برای استفاده از GTI 2500:

  • به بالانس زمین یا تنظیمی نیاز نیست
  • هدفهای کوچک را نادیده می‌گیرد.
  • عملکردهای بسیار فوری دارد
  • پول را در زمینهایی با عمق ۲ تا ۳برابر کاوش می‌کند

 

GTI 2500 حقیقتاً یک فلزیاب با کیفیت تخصصی است که عملکرد بالایی ارائه می‌کند. در حالیکه به تنظیمات پیچیده نیاز ندارد تنظیماتی که کاوشگران Loss Seasoned را Scare off می‌کند. حتی یک کاوشگر تازه کار با چند ساعت تمرین می‌تواند با اطمینان کامل مکانهایی را که قبلاً هم کاوش شده است را جستجو و هدفهایی را کاوش کند که سایرین آن‌ها را ندیده‌اند در حالیکه سایز کلی دستگاه‌ها بزرگ‌تر از سری دستگاههای GTA یا برادر کوچک‌تر ۲۵۰۰ (GTI 2500) اما این دستگاههای به خوبی تنظیم شده‌اند و می‌توان آن را برای یک مدت زمان طولانی و بدون خستگی بکار برد.

GTI2500 با ویژگی‌های دید گنج، صدای گنج، تمام فلزات و مدارهای پیشرفته فلزیابی است که می‌توان آن را در موارد بسیار زیادی از کاوش سکه، کاوش در سواحل و کاوش اشیاء عتیقه گرفته تا کاوش‌های الکترونیکی و کاوش پناهگاه‌ ها به کار برد.
افزایش عمق کاوش حتی در نامساعد‌ترین زمین‌ها موجب شده است تا پیش از خرید هر فلزیاب جدید GTI2500 به دقت بررسی کنید.

دستبند شیائومی می بند 3

دستبند شیائومی می بند Xiaomi Mi Band 3

نسل جدید دستبند سلامتی هوشمند شیائومی یعنی خرید  می بند 3 (Mi Band 3)  از هایتل نسب به مدل پیشین ارتقا یافته است. صفحه نمایش بزرگ تر با ابعاد 0.78 اینچ و لمسی OLED از بارزترین بروز رسانی های دستبند شیائومی می بند 3 Xiaomi Mi Band 3 است.

از دیگر ویژگی های جدید دستبند می بند 3 (Mi Band 3) خواندن پیام ها, پاسخ گویی به تماس و  پیش بینی هواشناسی است. همانند مدل پیشین, Mi Band 3 دارای سنسور ضربان قلب, گام شمار و کنترل فعالیت های بدنی است.

باتری می بند 3 نیز ارتقا یافته است, به گفته شیائومی با یکبار شارژ تا 20 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

قیمت و خرید می بند 3

طراحی دستبند می بند 3

صفحه نمایش Mi Band 3 کمی خمیده است که باعث زیبایی بیشتر آن شده است. نمایشگر 0.78 اینچ دارد. کیفیت تاچ صفحه نمایش بسیار خوب است و جا به حایی بین منو ها نرم و روان انجام می‌شود.

رنگ بندی های متنوع مشکی, سرمه ای, قرمز هر سلیقه ای را راضی می‌کند. ابعاد دستبند می بند 3 برابر با 128X80 میلی‌متر است, کمی بزرگ تر از نسل قبلی است اما همچنان به خوبی روی دست قرار می‌گیرد.

می بند 3 فقط 20 گرم وزن دارد و هنگام قرار گرفتن روی مچ دست شاید آن را احساس نکنید.

امکانات دستبند Mi Band 3

دستبند شیائومی می بند Xiaomi Mi Band 3 امکانات بیشتر از نسل قبل خود دارد, امکان مشاهده نام تماس گیرنده وجود دارد, همچنین می‌توان تماس های ورودی را قطع کرد. علاوه بر آن امکان پیش بینی وضعیت آب و هوا از دیگر قابلیت های جدید دستند شیائومی می بند 3 است.

دستبند می بند ۳ برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند با داشتن امکاناتی چون میزان مسافت پیموده شده و کالری سوزانده شده بسیار مناسب است.

امکان سنجش کیفیت خواب از دیگر ویژگی های می بند شیائومی است. با استفاده از امکان سنجش ضربان قلب بصورت دستی یا اتوماتیک می‌توانید میزان ضربان قلب در زوز, هفته, ماه های گذشته را مشاهده کنید. امکان تفکیک نوع فعالیت وجود دارد به عنوان مثال می‌توان مشخص کرد در حال دویدن در خانه, خارج از منرل یا روی تردمیل هستید.

می‌توانید تنظیم کنید اگر ضربان قلب شما بیشتر از میزان تعیین شده رفت به شما هشدار بدهد.

قیمت دستبند می بند 3

امکان قفل شدن صفحه نمایش نیز به نسل جدید دستبند شیائومی افزوده شده, برای باز کردن قفل صفحه نمایش باید صفحه را رو به بالا لمس کنید.

می بند 3 (Mi Band 3) همانند ساعت های هوشمند با بلند کردن دست صفحه نمایش آن روشن می‌شود.

برای نمایش تعداد گام‌ ها, آب و هوا, مسافت طی‌ شده, زمان, کالری مصرف‌ شده, ضربان قلب, اعلانات و غیره باید صفحه رو به بالا یا پایین و راست یا چپ بکشید.

سنسور سنجش ضربان قلب, NFC و بلوتوث نسخه‌ ۴٫۲ از دیگر قابلیت‌های دستبند جدید شیائومی است. توجه داشته باشید نسخه NFC دار بصورت مدل جدا و با قیمت بالاتر عرضه می‌شود. از قابلیت NFC برای پرداخت های بیسیم قابل استفاده است.

ضد آب و رطوبت

دستبند شیائومی می بند Mi Band 3 در برابر رطوبت مقاوم است و تا عمق 50 متر می‌توان زیر آب بدون افت کیفیت از آن استفاده کرد.

مقرون به صرفه

شیائومی چهار سال پیش وارد بازار محصولات پوشیدنی شد. نسل اول می بند فقط 15 دلار قیمت داشت و این کمترین قیمت در میان رقبا بود, با همان امکانات و بلکه بیشتر. می بند به یکی محبوب‌ترین محصولات شیائومی تبدیل شده است. این شرکت در سال 2016 نسخه جدید را با نام می‌بند 2 با نمایشگر LED و قیمت کمتر از 25 دلار را معرفی کرد.

هم اکنون شیائومی در سال 2018 مدل جدید دستنبد می بند 3 را معرفی و روانه بازار کرده است. مدل جدید با وجود صفحه نمایش بزرگتر, سنسور ضربان قلب بهتر, مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر همان 25 دلار قیمت گذاری شده است.

اگر بخواهید برای ردیابی عملکرد ورزشی و فعالیت های روزمره خود دستگاهی تهیه کنید که امکاناتی مانند نمایش ضربان قلب داشته باشد, باید بیشتر 100 دلار هزینه کنید. در حالی که می‌توان شیائومی می بند 3 را با یک چهارم قیمت و با همان امکانات تهیه کنید. می بند دومین محصول پرفروش دنیا در زمینه محصولات پوشیدنی است.

شیائومی در سه ماهه اول 2018 بیش از 3 میلیون و 700 هزار می بند 3 فروخته است. بیش از 1 میلیون فروش فقط در دو هفته اول عرضه در چین بوده است. این حجم از فروش نشان از محبوبیت بالا می بند است.