دنیای من
دنیای من

دنیای من

قیمت و خرید پاور بانک شیائومی PLM02ZM

پاور بانک PLM02ZM ساخت شرکت شیائومی که به نام تجاری Mi Power Bank 2 شناخته می‌شود، شارژر همراهی است که از سری محصولات قدرتمند شرکت شیائومی محسوب می‌شود. این شارژر همراه با ظرفیت 10.000 میلی‌آمپرساعت بسیار ظریف ساخته شده و تنها 14 میلی‌متر ضخامت دارد. فناوری به‌کاررفته در باتری‌های این شارژر همراه از نوع لیتیوم‌پلیمری است و سیستم محافظ چندلایه دارد. می‌توانید باتری iPhone 6 را تا 3.7 بار شارژ کنید. این پاور بانک در دو رنگ مشکی زغالی و نقره‌ای عرضه می‌شود. گوشه‌های منحنی بدنه‌ی این شارژر همراه، از آلومینیوم ساخته شده و در برابر آب، خط‌و‌خش و رنگ‌پریدگی مقاوم است. پاوربانک‌های سنگین و حجیم بسیار دست‌وپاگیر هستند؛ اما Mi Power Bank 2 با ضخامت 14میلی‌متری و وزن 288 گرم نه‌تنها بزرگ نیست، بلکه بسیار سبک است و حمل‌ونقل آسانی دارد. Mi Power Bank 2 در مقایسه با نسل قبلی خود نرخ تبدیل بالاتری دارد (93درصد) و کارایی برق خروجی آن تا 10درصد افزایش یافته است. در ساخت این پاوربانک، تیمی از متخصصان دخیل بوده‌اند: شرکت ALT و Lishen باتری‌های پلیمری Mi Power Bank 2 را توسعه داده و ریزتراشه‌های به‌کاررفته هم توسط شرکت Texas Instruments طراحی شده‌اند؛ همچنین تعداد دفعات شارژ Mi Power Bank 2 را افزایش یافته‌اند. درادامه می‌توانید برخی از ویژگی‌های این پاوربانک قدرتمند را مشاهده کنید.

پاور بانک شیائومی 10000

در مدل «Mi Power Bank 2» از سری پاوربانک‌های «شیائومی» یک باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌ کار رفته که برای شارژ باتری انواع گوشی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل مناسب است. این پاوربانک ضخامت کمی دارد و بدنه‌ی آن با استفاده از آلومینیوم طراحی و ساخته شده است. وزن آن 228 گرم و شکل ظاهری‌اش شبیه به یک مکعب‌مستطیل است. طول آن ۱۳۰ و عرض آن ۷۱ میلی‌متر است؛ بنابراین شما می‌توانید این پاوربانک را به‌سادگی داخل جیب یا کیف خود قرار داده و همیشه همراه داشته باشید.

ولتاژ ورودی این پاوربانک 5.0 ولت و ولتاژ خروجی آن 5.1 ولت است؛ همچنین شدت جریان ورودی این شارژر همراه 2.0 و شدت جریان خروجی در تنها درگاه USB آن ۲٫۴ آمپر است؛ بنابراین شما با استفاده از آن می‌توانید علاوه‌بر باتری گوشی موبایل، باتری انواع تبلت و آیپد را هم شارژ کنید. روی سطح این پاوربانک چهار نشانگر LED به‌ کار رفته است. هریک از این نشانگرها ۲۵درصد از ظرفیت کل باتری را نمایش می‌دهند تا شما با بررسی آن‌ها زمان لازم برای شارژ باتری پاوربانک را تشخیص دهید. برای شارژ باتری این پاوربانک کافی است آن را با استفاده از کابل USB موجود در بسته‌بندی به یک دستگاه مجهز به این درگاه مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کرده و منتظر بمانید تا باتری شارژ شود. پس اگر قصد دارید یک پاوربانک خوش‌دست با وزن کم و ابعاد مناسب بخرید و آن را همیشه همراه خود داشته باشید، پاوربانک شیائومی Mi Power Bank 2 را فراموش نکنید.

قیمت و خرید پاور بانک شیائومی PLM02ZM

احتمال عرضه گوشی Pixel 3 گوگل با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

گوگل از سیستم‌عامل Android P در رویداد Google I/O، رونمایی و نسخه آزمایشی اول آن‌را نیز برای گوشی‌های پیکسل و تعدادی از محصولات دیگر منتشر کرد. به‌تازگی نیز، انتشار نسخه دوم به‌روزرسانی Android P برای گوشی‌های پیکسل و محصولات سازندگان دیگر مانند Xperia XZ2 سونی و ... آغاز شده است و به‌نظر می‌رسد که در این نسخه، به برخی از قابلیت‌های احتمالی پرچمداران 2018 گوگل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL اشاره می‌شود؛ در این نسخه، به شارژ بی‌سیم ساخت گوگل و پشتیبانی از چنین فناوری‌هایی اشاره شده است که احتمالاً جانشین Pixel 2 ارائه خواهد داد.

در فرم‌ور نسخه جدید سیستم‌عامل Android P، به ویژگی با نام «dreamliner» اشاره شده است که به طور مستقیم به هیچ‌یک از برنامه‌های عمومی گوگل مرتبط نیست؛؛ با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوگل در حال تست این ویژگی به صورت داخلی در مانتین‌ویو است. در صورتی‌که Dreamliner مربوط به یکی از محصولات جدید گوگل باشد، الزاماً بدین معنی است که گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL از شارژ بی‌سیم ساخت گوگل بهره خواهند برد؛ ممکن است شرکت دیگری این محصول را تولید کرده باشد و آن‌را برای پرچمداران جدید گوگل ارائه دهد. همچنین در بخشی از سیستم‌عامل Android P، منویی با نام «Connected Devices» وجود دارد که می‌توانید نشانه‌ای مبنی بر پشتیبانی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید از شارژرهای بی‌سیم باشد؛ این منو برای نظارت بر شارژرهای بی‌سیم درنظر گرفته شده است. 

آخرین گوشی که توسط گوگل با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه شده، Nexus 6 است که در اواخر سال 2014 معرفی شده؛ این مدل توسط موتورولا توسعه یافته است و البته مدتی بعد، شرکت مذکور به لنوو فروخته شد! پرچمداران بعدی که گوگل با برند Nexus ارائه داده، یعنی Nexus 5X و Nexus 6P از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند. همچنین گوشی‌های Pixel و Pixel 2 که گوگل مدعی توسعه آن‌ها شده است و البته توسط سازندگان دیگر در مقیاس گسترده تولید می‌شود، فاقد پشتیبانی از شارژ بی‌سیم هستند. همان‌طور که می‌دانید، گوشی Pixel در پنل پشتی از ترکیب شیشه و فلز بهره می‌گیرد و Pixel 2 نیز به چنین سبک طراحی ادامه داده است؛ پرچمدار آینده گوگل یعنی Pixel 3 که مدتی پیش تصاویری از آن منتشر شده بود، احتمالاً از پنل پشتی از جنس شیشه بهره خواهد برد. 

جدا از قابلیت شارژ بی‌سیم که پرچمداران جدید گوگل ارائه خواهند داد، Pixel 3 و Pixel 3 XL با طراحی متفاوت همراه شده‌اند؛ به عنوان مثال، مدل Pixel 3 XL به نمایشگری با بریدگی مجهز شده است و Pixel 3 نیز نمایشگری با حاشیه‌های باریک دارد. با این‌حال، بعید به‌نظر می‌رسد که پرچمداران آینده گوگل به دوربین دوگانه مجهز شوند؛ تصاویری از مدل آزمایشی پرچمدار Pixel 3 XL منتشر شده، حاکی از آن است که این مدل فاقد دوربین دوگانه خواهد بود. انتظار می‌رود خانواده «پیکسل 3» به صورت رسمی توسط گوگل در اوایل پاییز معرفی شود؛ اگر گوگل به سنت قبل پای‌بند باشد، مراسمی برای رونمایی از پرچمداران Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ 4 اکتبر برگزار خواهد شد. همچنین احتمالاً تا پایان سال، شاهد رونمایی از اولین ساعت‌مچی هوشمند گوگل با پلت‌فرم Wear OS باشیم.

منیع: GSM

عمر باتری AirPods از رقم اعلامی اپل بیشتر است

هدفون های بی سیم اپل یا همان «AirPods» چند روزی است که به دست برخی خریداران رسیده اند. هدفون های بی سیم مانند سایر گجت های مستقل، از باتری استفاده می کنند و پس از کیفیت پخش،‌ مهم ترین عامل در انتخاب یک هدفون بی سیم، باتری است. ایرپاد

اپل در زمان معرفی ایرپادها عنوان کرد که محصول جدید و بی سیم اش می تواند تا ۵ ساعت به شکل مداوم به پخش موسیقی بپردازد و این در حالیست که جعبه ایرپادها نیز در اصل شارژر آنهاست که خود آن نیز می تواند تا ۲۴ ساعت شارژ بیشتر به ایرپادها ببخشد. خرید ایرپاد

در این میان یکی از وب سایت هایی که به بررسی AirPods پرداخته، وب سایت آشنای فون آرناست که خبر می دهد اپل ارقام صحیحی را در رابطه با شارژ باتری هدفون های بی سیم خود اعلام کرده است. کارکنان این وب سایت موفق شده اند تا ۶ ساعت و دو دقیقه با هدفون های بی سیم اپل موسیقی پخش کنند. این آزمایش از ساعت ۱۱:۰۴ صبح آغاز شده و در ساعت ۵:۰۶ عصر عمر باتری ایرپادها به پایان رسیده که برای هدفون های بی سیمی در این اندازه، رقمی بسیار تحسین برانگیز است.

این در حالیست که وب سایت مذکور اکنون ادعا می کند که شارژ شدن کامل ایرپادها به واسطه جعبه آنها، از صفر تا صد درصد تنها ۲۰ دقیقه به طول انجامیده است که این رقم نیز در نوع خود عالیست. خود اپل در این خصوص گفته بود که با ۱۵ دقیقه شارژ کردن هدفون ها، می توان تا ۳ ساعت با آنها به موسیقی گوش داد.

منبع: Digiato

معرفی دستبند Mi Band 3 شیائومی

پس از مدت ها گمانه زنی، انتشار شایعات و تصاویر بالاخره کمپانی شیائومی از محصول پوشیدنی تازه خود رونمایی کرد. دستبند Mi Band 3 با بهره مندی از نمایشگری بهتر و باتری قوی تر تنها ۲۶ دلار قیمت گذاری شده و با هر بار شارژ تا ۲۰ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد.

نمایشگر تک رنگ OLED دستبند مذکور علاوه بر افزایش سایز، در زمینه رزولوشن (۸۰ × ۱۲۸) نیز شاهد پیشرفت مناسبی بوده است که استفاده از آن را بیش از پیش لذت بخش می کند. دوام شارژ قابل توجه آن نیز از یک باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعتی ناشی می شود.

شیائومی وعده داده تا Mi Band 3 نسبت به محصول نسل قبل این شرکت (Mi Band 2) از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و روی مچ شما بهتر بنشیند. ضمناً مقاومت آن در مقابل نفوذ آب نیز تا عمق ۵۰ متری افزایش یافته که کاملاً اطمینان بخش است.

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی

ویژگی برتر دستبندهای هوشمند سری Mi Band همواره قیمت بسیار پایین آنها بوده. شیائومی همین روند را در خصوص نسل سوم پوشیدنی خود نیز ادامه داده، به طوری که برای تهیه یکی از این گجت ها تنها می بایست ۱۶۹ یوان، معادل ۲۶ دلار پرداخت نمایید. البته اگر بخواهید نسخه ای از Mi Band 3 با بهره مندی از قابلیت اتصال NFC را داشته باشید لازم است تا حدود ۵ دلار به رقم پرداختی خود اضافه نمایید.

محصول مورد بحث در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس قرار دارد، اما احتمالاً به زودی شاهد عرضه آن در سایر نقاط دنیا خواهیم بود. خریداران می توانند این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی سفارش دهند.

منبع: digiato

پاوربانک شیائومی 10000

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 حدود 228 گرم وزن دارد و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. ضخامت این محصول فوق العاده 1.4 سانتیمتر است که امکان قرار دادن  در جیب دارد. جنس بدنه پاور بانک شیائومی آلومینیومی است و در برابر خط و خش و سایش مقاوم است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

زمان شارژ

در صورت استفاده از شارژر 2 آمپر برای شارژ کامل این پاور بانک حدود 5 ساعت زمان نیاز است. این پاور بانک از طریق درگاه micro USB شارژ می شود و از هر آداپتور استاندارد شارژی که بین 1 تا 2 آمپر خروجی شدت جریان آن باشد، می توان استفاده کرد. از پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2 برای شارژ دستگاه های اندرویدی و آیفون می‌توان استفاده کرد. همچنین امکان شارژ دوربین و mp3 player نیز دارد. با حجم 10000 این پاور بانک می‌توان گوشی آیفون 6 را سه بار صورت کامل و یکبار تا نیمه شارژ کرد.

پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

درگاه خروجی

درگاه شارژ پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 از نوع USB مدل A با فناوری Quick Charge 2.0 است. این پاور بانک دارای یک درگاه خروجی 2.4 آمپر است که می‌تواند دستگاه های مختلف را با سرعت مناسب شارژ کرد.

ویژگی ها

وضعیت باتری پاور بانک را می‌توان از طریق چراغ های LED قرار گرفته روی بدنه بررسی کرد. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 در برابر نوسانات  برق و تغییرات دما مقاوم است و در شرایطی که امکان آسیب به دستگاه وجود داشته باشد بصورت خودکار خاموش می‌شود.

شیائومی یکی از خوش نام ترین برندهای تولید انواع لوازم جانبی مانند پاوربانک است, با اینکه زمانی زیادی از تاسیس شرکت شیائومی نمی‌گذرد اما به دلیل طراخی زیبا و کیفیت بالا محصولات خیلی زود جای خود را در دل مشتری باز کرد. محصولات شیائومی به خصوص پاوربانک های این برند در ایران بسیار پرطرفدار هستند. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از پرطرفدارترین محصولات شیائومی در ایران است. دلیل آن کیفیت بالا, قیمت مناسب و طراحی شیک و جمع و جور آن است. بدنه فلزی صیقلی این پاوربانک هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

امنیت و تشخیص خودکار ولتاژ

سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ, میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه های محتلف را شناسایی می‌کند و به مقدار مورد نیاز به سمت آن ارسال می‌کند. این ویژگی باعث جلوگیری از آسیب دیدگی باتری موبایل و تبلت و افزایش طول عمر آن می‌شود. به منظور استفاده از امکان تشخیص هوشمند ولتاژ کافیست دکمه پاور را 2 بار فشار دهید تا این قابلیت فعال شود.

سیستم محافظت 9 لاسه ویژه پاوریانک شیائومی شارژ ایمن و مطمئن برای همه دستگاه ها با همه ولتاژ ها مانند تبلت ها، گوشی های موبایل را تضمین می‌کند.

بهترین پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

چرا پاوربانک شیائومی 10000 بخریم؟

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از زیباترین و باکیفیت ترین پاوربانک های موچود در بازار است و ابعاد برابر با گوشی آیفون 8 را دارد, بنابراین به راحتی در جیب جا می‌گیرد و حمل و نقل آن آسان است. اگر به دنبال خرید پاوربانک زیبا, باکیفیت, مقرون به صرفه و ابعاد مناسب هستید پاوربانک شیائومی 10000 میلی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ویژگی های پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2:

طراحی بسیار زیبا

وزن و ضخامت کم

بدنه تمام آلومینیومی و دو لایه مقاوم در برابر آب و خط و خش

درگاه USB نوع A مجهز به فناوری شارژ سریع 2

مقاومت در برابر اتصال کوتاه و نوسنات برق با خاموش شدن خودکار دستگاه

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

ولتاژ و جریان ورودی: 5.0V 2.0A, 9V/12V 18W

ولتاژ و جریان خروجی: 5.1V 2.4A 9V/12V 15W MAX

دارای قابلیت شارژ سریع دو طرفه

محافظت در برابر تخلیه شارژ ناگهانی، شارژ بیش از حد دستگاه، ولتاژ و جریان ورودی

مقاومت گرمایی و کنترل درجه حرارت

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

پاوربانک شیائومی 10000