دنیای من
دنیای من

دنیای من

اپل و شیائومی در صدر فروش گجت های پوشیدنی

در اواخر این ماه Canalys گزارشی را مربوط به فروش گجت پوشیدنی در سه ماه اول سال 2018 منتشر کرده است. بر طبق این گزارش، مقدار تقاضا برای این گجت پوشیدنی تا 35% افزایش داشته است بنابرین در این مدت، بیش از 20.5 میلیون مدل از دستبند سلامت و ساعت هوشمند به فروش رسیده است.

 

گجت های پوشیدنی اپل و شیائومی

در همین زمان، ساعت های هوشمند درآمدی کلی برابر با 80% درصد را به خود اختصاص داده که این مقدار نسبت به سال قبل 74 درصد رشد داشته است. اما زمانی که آمار و ارقام مدل های ساعت هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم درمی یابیم که این مقدار برابر با 43% درصد بوده است. شرکت اپل با فروش 3.8 میلیون نسخه در صدر بازار اسمارت واچ ها قرار دارد. این در حالی است که شرکت شیائومی نیز فروش 3.7 میلیون واحدی را به خود اختصاص داد است. 90% از این فروش مربوط به فروش مدل های دست بند سلامت بوده است. برندهایی دیگری چون Fitbit ،Garmin و Huawei در رتبه های بعدی قرار دارند.

کلیدی ترین محصول در فروش گجت های سلامت شرکت اپل، اپل واچ سری 3 بوده است. مدل LTE بیشترین فروش را در دنیا به خود اختصاص داده است. اپل واچ 59 درصد از بازار جهانی اسمارت واچ را به خود اختصاص داده است. اپل واچ LTE در اکوسیستم اپل یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده که نمونه مشابه به آن در اکوسیستم اندروید وجود ندارد. حال اگر گوگل تصمیم بگیرد که از پروژه «پیکسل واچ» مشهور خود رونمایی کند رقابت در این بخش بازار به نقطه اوج خود خواهد رسید. با این حال، Garmin در حال حاضر دومین تامین کننده smartwatche پس از اپل به حساب می آید.

 

گجت های پوشیدنی

این شرکت امیلیون نسخه از محصولات خود را در سه ماهه آخر به فروش رسانده است. تحول در ساعت های Garmin بسیار آهسته صورت می گیرد. گفته می شود که این شرکت در زمینه ساخت GPS تخصص داشته تا نیاز ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت های بیرونی را برآورده کند. در مورد شرکت Fitbit نیز گفته می شود که این شرکت در حال حاضر بروی ساعت جدید خود به نام Versa کار می کند و بازار کنونی خود را از طریق ارائه خدمات پیگیری سلامت زنان گسترش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.