دنیای من
دنیای من

دنیای من

بررسی تخصصی می بند 3

می بند 3 در برابر می بند 2: طراحی

طراحی هر دو مدل تقریبا یکسان است. هر دو آنها از ترموپلاستیک با وزن سبک و متریال دوست داشتنی ساخته شده است. به دلیل استفاده از باتری بزرگ تر, وزن می بند 3 کمی بیشتر است.

قیمت دستبند می بند 3

می بند 3 در برابر می بند 2: امکانات

هر دو مدل دستبند امکانات مناسب برای پیگری فعالیت های ورزشی و تناسب اندام دارند و همه آن چیزی هایی که نیاز دارید را فراهم کرده اند. یک صفحه نمایش دارید برای کنترل ضربان قلب و تنظیم شدت ورزش, یک گام شمار برای تمام طول روز و تهیه گزارش از میزان و کیفیت خواب در طول شب های گذشته, شما همچنین می‌توانید دستبند را به نرم افزار Mi Fit متصل کنید و با آن به تماس های تلفنی پاسخ بدهید. می‌توانید اهداف تمرین نعیین کنید و حتی با دوستان خود رقابت کنید.

با این حال اما می بند 3 امکانات جدیدتر و بروزتر نیز دارد: استفاده از بلوتوث نسخه 4.2 برای سازگاری با گوشی های با نسخه اندروید 4.4 و بالاتر و IOS 9.0 و بالاتر. همچنین قابلیت NFC برای انجام پرداخت های سریع.

اما مهم ترین بروزرسانی می بند 3 (mi band 3) شامل صفحه نمایش بزرگ تر, باتری بزرگ تر و مقاومت در برابر آب است.

می بند 3 در برابر می بند 2: صفحه نمایش

صفحه نمایش 0.78 اینچ می بند 3 در برابر صفحه نمایش 0.42 اینچ می بند 2 علاوه بر اینکه بزرگ تر شده, روشن تر و شفاف تر نیز شده است. می بند 3 می‌توانید 24 کاراکتر چینی را نمایش دهد.

قیمت دستبند می بند 3

می بند 3 در برابر می بند 2: ضد آب

دستبند هوشمند می بند 3 دارای استاندارد 5ATM است و می‌تواند تا عمق 50 متر زیر آب قرار بگیرد, این امکان باعث می‌شود هنگام شنا و غواضی با خیال راحت از آن استفاده کنید. مدل می بند 2 دارای استاندارد IP67 است, به این معنی که فقط تا عمق 1 متری آب ‌می‌توان استفاده کرد.

بررسی می بند 3

صفحه نمایش می بند 3 طراحی محدب دارد و نسبت به نسل قبل که طراحی تخت داشت مدرن و زیباتر شده است. می بند 3 فقط 20 گرم وزن دارد, هنگام قرارگیری روی مچ احساس سنگینی نمی‌کنید. کیفیت خوب صفحه‌نمایش 80×120 پیکسل نسبت به نسل قبل کاملا محسوس است.

پایین صفحه‌نمایش کلید لمسی وجود دارد. این کلید برای حرکت در منوهای دستبند کاربرد دارد. با یکبار ضربه زدن روی این کلید به منوی قبل منتقل می‌شوید و با دو بار ضربه زدن به صفحه اصلی می‌روید. برای محاسبه ضربان‌ قلب نیز این کلید کاربرد دارد.

بند دستنبد می بند 3 پلاستیکی و از سیلیکون کاملا نرم و ضد حساسیت ساخته شده است.

برای استفاده از تمام قابلیت های می بند 3 باید نرم افزار Mi Fit را روی گوشی یا تبلت نصب, سپس دستبند را به آن متصل کنید.

پس از اجرا نرم افزار گوشی را به دستبند نزدیک کنید, پس از یافتن دستبند توسط موبایل ویبره‌ای روی دستبند زده می‌شود و باید کلید روی آن را لمس کنید. بعد از لمس صفحه اتصال برقرار می‌شود و همگام‌سازی داده‌ها شروع می‌شود.  البته توجه داشته باشید برای استفاده از این برنامه به یک حساب کاربری در شیائومی نیاز دارید که می‌توانید از طریق همین برنامه حساب کاربری را ایجاد کنید. می بند 3 به گوشی‌های هوشمند اندروید 4.4 به بالا و آیفون iOS 9.0 به بالا متصل می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.