دنیای من
دنیای من

دنیای من

قاب Nova 3e

قاب Nova 3e یکی از جدیدترین میان‌رده‌های این شرکت است که مشخصات و روح یک پرچمدار را با خود به همراه دارد. در واقع می‌توان گفت هر چیزی که یک کاربر از گوشی‌های پرچمدار انتظار دارد را می‌توان در قاب Nova 3e یافت و البته قیمت کمتری برای آن پرداخت کرد.

برای خرید روی لینک روبرو کلیک کنید: قاب Nova 3e

طراحی این گوشی بسیار چشم‌نواز است آنطور که به ذهنتان خطور نمی‌کنید قاب Nova 3e یک گوشی پرچمدار باشد. استفاده از نمایشگر بدونه لبه همراه با ناچ، بدنه‌ای شیشه‌ای و فریم فلزی، المان‌هایی است که در طراحی اکثر گوشی‌های پرچمدار امروزی وجود دارد و هوآوی آنها را در گوشی میان‌رده خود نیز به کار برده است.

Nova 3e قاب از پردازنده 8 هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی، حافظه رم 4 گیگابایتی و حداقل حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد که می‌توان با نصب یک کارت حافظه ظرفیت آن را تا 256 گیگابایت افزایش داد. با داشتن چنین مجموعه‌ای خیال کاربران از نظر عملکرد دستگاه راحت است و مطمئن خواهند بود همه بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها سریع و روان اجرا می‏شوند.

برخورداری از دوربین اصلی با دو لنز دوربین از دیگر خصوصات قاب Nova 3e است که امکان ثبت بهترین تصاویر در موقعیت‌های روشن و تاریک را به کاربران می‌دهد. این گوشی از دو لنز 16 + 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد و توانایی ثبت عکس‌ها پرتره با افکت بوکه را دارد.

Nova 3e با اینکه اندازه جمع و جوری دارد ولی مجهز به یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند نیروی لازم برای یک روز استفاده کامل از گوشی را فراهم کند. این باتری مجهز به فناوری شارژ سریع است که برای گوشی‌های امروزی بسیار ضرورت دارد.

فراهم بودن اسکنر اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره دو ابزار مهمی است که به افزایش امنیت اطلاعات کاربران کمک شایانی می‌کند. کاربران Nova 3e ضمن اینکه می‌توانند از اسکنر انگشت فوق سریع آن استفاده می‌کنند، قادر هستند وظیفه تایید هویت و باز کردن قفل گوشی را به دوربین جلو دستگاه بسپارند که با سرعت و امنیت بالا چهره صاحب دستگاه را تشخیص می‌دهد و فریب افراد غریبه را نمی‌خورد.

همانطور که گفتیم قاب Nova 3e از هر نظر مشابه یک گوشی پرچمدار است و ویژگی‌ها و امکانات آن را به هیچ وجه نمی‌توان با گوشی‌های میان‌رده معمولی مقایسه کرد؛ بنابراین اگر به فکر خرید یک گوشی جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم نوا 3 ایی را در جزو گزینه‌های خود قرار دهید.

منبع: gsm

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.