دنیای من
دنیای من

دنیای من

دستگاه فلزیاب طلایاب دیوس DEUS XP

دستگاه فلزیاب طلایاب دیوس DEUS XP محصول شرکت XP و یکی از بهترین فلزیاب ها، در زمینه یافتن انواع سکه و کلا اشیا کوچک میباشد. شایان ذکر است کلیه اجزا این فلزیاب طلایاب به صورت وایرلس و مجزا کار می کند. دیسک ۱۴ اینچی این فلزیاب قابلیت شارژ را دارا می باشد. از این فلزیاب در مناطقی که آلودگی محیطی زیاد است مانند مناطق جنگی به خوبی می توان استفاده کرد به عبارتی دیگر در میان توده های آهن می توان به راحتی طلا را پیدا کرد.فلزیاب دیوس اکس پی دارای تفکیک دقیق می باشد.

 

XP DEUS دارای طراحی ارگونومیک ویژه و خاص است. طراحی پایه جدید ثبت شده ، به شما امکان می دهد تا سریعا آشکارساز را مستقر کنید. این دسته با ارگونومیک بدن طراحی شده است. این پیکربندی بسیار ساده تر از یک دسته راست و خشک است. هر دو کاوشگران گنجینه و مبتدی به طور یکسان با راحتی این طراحی هیجان انگیز شگفت زده خواهند شد. نگران نباشید، می توانید دسته را سریع تر از قبل تنظیم کنید یا DEUS را بچرخانید!
شما به سرعت متوجه خواهید شد که این قالب دسته لاستیکی بسیار راحت است و زاویه کار بهبود یافته را ارائه می دهد.

 

فلزیاب طلایاب گنج یاب  وایرلس دیوس ایکس پی DEUS XP یکی از بهترین و قوی ترین  فلزیاب های موجود در بازار با تفکیک بسیار بالا است که دارای دقت عمل بالایی است بطوری که در زمینه یافتن سکه های کوچک و اشیا کوچک بهترین عملکرد را دارد . این دستگاه فلزیاب فرانسوی  توسط شرکت XP  تولید شده است که این محصول را با عنوان ” پیشرفت فناوری و نوآوری واقعی” به بازار ارائه کرده است.

 

طلایاب DEUS شرکت XP:

تمامی اجزا و قطعات بکار رفته در این دستگاه گنج یاب پالسی پیشرفته  بصورت بی سیم و مجزا کار میکنند و این دستگاه فلزیاب قابلیت جمع شدن دارد که این قابلیت و همچنین سبک وزن بودن آن حمل و نقل و جابجایی آن را آسان کرده است . طلایاب دیوس DEUS میتواند در مناطقی که آلودگی محیطی زیاد است هم با دقت کارکند به عنوان مثال در جایی که فلز آهن به طور گسترده وجود داشته باشد بدون توجه به آهن و سیگنال های دریافتی از آن به جستجو و کاوش می پردازد.
قابلیت تفکیک فلزات و مواد با ارزش از مواد معدنی بی ارزش از ویژگی های منحصربفرد این دستگاه است. خاصیت ضد آب بودن آن یکی دیگر از ویژگی های آن است که باعث شده در زیر آب نیز از آن استفاده کرد . گنج یاب DEUS با استفاده از صفحه نمایش میزان مصرف باتری و داده ها را دراختیار اپراتور قرار میدهد . این طلایب بی سیم دارای باتری لیتیومی با نگهداری شارژ بالاست که میانگین نگهداری باتری ۲۷ ساعت است و همچنین دارای شارژر قوی برای شارژ باتری است .

فروش فلزیاب قیمت فلزیاب اجاره فلزیاب

 

طلایاب حرفه ای و پیشرفته DEUS:

این دستگاه فلزیاب طلایاب گنج یاب و نقطه زن بوقی دارای چندین کویل جستجو  و یک هدفون صوتی است که با یکدیگر از طریق یک لینک رادیویی ارتباط دارند .لوپ های DEUS دارای اجزای ضروری برای دریافت هر چه بهتر و تقویت سیگنال ها می باشند که باعث میشوند دستگاه طلایاب پیشرفته در تعیین مکان و عمق اهداف بهتر عمل کند .

 

قدرت , سرعت , سبکی و ازهمه مهم تر دقت دستگاه گنجیاب  دیوس DEUS باعث شده است که همه آنرا به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته ترین و ارزانترین  فلزیاب ها بدانند که بوسیله آن میتوان به گنج های پنهان و دفینه ها و خزانه های پنهان و با قدمت بالا رسید . این دستگاه فلزیاب و طلایاب حرفه ای دارای قابلیت خاموش کردن از راه دور نیز هست و دارای دو نوع مدل WS4 و WS5 است که تفاوت این دو مدل فقط در نوع هدفون هاست که شما عزیزان میتونید در حین سفارش دستگاه مدل آنرا انتخاب نموده و آنرا دریافت کنید.

دستگاه فلزیاب طلایاب دیوس DEUS XP

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.